.خالی بستم ....

.خالی بستم ....
خدا شاهده دارم میترکم از خوشی
فقط دیدم مد شده،
گفتم منم بگم.
لامصب بد جور کلاس داره!!!!!

بذار یه بار دیگه بگم:غمگینم
دیدگاه ها (۳)

تزیین موز برا تولد

محشرهمنم میخوام

بفرمایید

ست مادر ودختر

سلام پشمکای منننن 👇🏻

اره دیگه همین که خوندید_احتمال داره که برم🤡✌🏻چرا؟خو بنده رسم...

خب........ سلام امید وارم که حالتون خوب باشه میخوام در مورد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط