اگ به من بود...

اگ به من بود...
دیدنتو ممنوع میکردم...
فقط خودم نگات میکردم لنتیییی! :) 💙 💘
دیدگاه ها (۲۳)

https://www.instagram.com/p/BhyYnFQg5XB/

امروز یهویی دست دوستم محکم فشار دادم... میدونی چرا؟ چون خیال...

یکی دیگه جا من اینا رو نبینه خوبه هه:) 💔

... لنتیییی من از این رنگ پوست متنفر بودم متنفررررر😭 😭 😭 😭 💔...

میکردم نگات.(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط