کاش یه روزعاشق بشی.یه روزهمدم معشوقت بشی.دیوونه نگاش بشی.
کاش یه روزعاشق بشی.یه روزهمدم معشوقت بشی.دیوونه نگاش بشی.اسیراون چشاش بشی.تاپای مرگ باهاش باشی.کاش روزگاراونوازت بگذره.کاش اونی عشقت بودیکی ازت بگیره.کاش بره تنهات بزاره.کاش بشی تنهای تنها.کاش بشی باگریه همتا.این روزگاربی وفایه جایی هم وفاداره، ازت نمیگذرهfar... بای...
- ۳۵۲
- ۲۰ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط