ماشین رو تو ارزونی من گرفتم 165 میلیون اکی هستش ماشین خوب

ماشین رو تو ارزونی من گرفتم 165 میلیون اکی هستش ماشین خوبی هستش البته الان نگیر قیمت ماشین رفته بالا
دیدگاه ها (۱)

باشه😂😂😂

آشتب زدی حتما شماره مو 😂😂😂وات دارع

هیچکس زنگ نزد بهم😂😂😂

بزنگ😁

قیمت ۲۰۷ مشکی الان: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون

فقط اونکه نوشته بود پراید ۲۰ میلیون کاش الان قیمت پراید رو م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط