عاشقانه‌ها pedram8800 54841122

دیدگاه ها (۰)

دلگیرم از روزهای که بدون تو میگذرد

قشنگه؟

💘⛓️... -داشتم چای می‌نوشیدم به یکباره دلتنگش شدم ‌:) و اشک د...

مرد مورد علاقه من؟ " آخه دورت بگردم که انقدر حرص نخوری"

تو نرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط