درگیرتو بودم که نمازمبه قضارفت درمن غزلی درد کشید وسرزار
درگیرتو بودم که نمازمبه قضارفت درمن غزلی درد کشید وسرزارفت سجاده گشودم بخوانم غزلم راآن سوکه توئی عقربه قبله نمارفت ...❣️❣️🌹🌹
- ۳۴۲
- ۰۳ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط