یه سال گذشت نیمه گمشدم نیومد...بدرک همون گم بشه بهتره:))

یه سال گذشت نیمه گمشدم نیومد...بدرک همون گم بشه بهتره:))
"""سـآل نـو مـبـآرکــ"""
دیدگاه ها (۹)

مـرد بـآس وقـتـی مـیآد بـگـه زن مـآچ رو بـده ...پـآسـتـیـل و...

آجی سارا و آجی رقیه پسند کنین کدوم؟؟بقیه هم همین طور!

سال نو . . . رو بهتون بعدا تبریک میگم حالا زودهD:

در سال ۱۳۶۰ مردانی نمایندگان مجلس شدند که دنیا وقدرت برایشان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط