خدایا........
خدایا........
مگر نمیبینی......
هر شب.......
نبودنم را برایت پست میگذارم.......
پس.......
چرا لایک نمی کنی.......؟!
مگر نمیبینی......
هر شب.......
نبودنم را برایت پست میگذارم.......
پس.......
چرا لایک نمی کنی.......؟!
- ۲۳۰
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط