چرا این جنگ بی صاحاب تموم نمیشه؟؟؟

چرا این جنگ بی صاحاب تموم نمیشه؟؟؟
من میخوام برم عروسیییییی
عروسی داریمممم🤣🤣

*خودمم دیروز فهمیدم پسرعمه‌م رفته خواستگاری_*
دیدگاه ها (۱۱)

چطوری؟؟

خدایا...مرسی‌که‌هستی...و انقدر قشنگ تماشا میکنی 🙃

بالاخره اومدش خواستگاریم...ای بابا ای بابا...پس برادر ناتنیت...

منم‌که_

بچه ها میخوام این رمان تموم کنم اصلا حمایت نمیشه بجاش درخواس...

فراررر بالاخرههه🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط