عجب آدمایی.....

عجب آدمایی.....
دیدگاه ها (۵۲)

خواهشا جدی باشید cm الکی ندید

واسه این آب دادنامه که الان دارم پرپر میشم

تورو خدا کار مارو باش اومده بهم میگه بیا رل بزنیم

.

علی تونم

هعی گادسوال پست:از چه ادمایی بدت میاد؟#دنس#ترند#تیکتاک#پینتر...

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط