ما دخترا
ما دخترا
گاهی خودمونم نمیدونیم واسه چی قهر کردیم...!
فقط حس میکنیم الان لازمه
قهر باشیم
گاهی خودمونم نمیدونیم واسه چی قهر کردیم...!
فقط حس میکنیم الان لازمه
قهر باشیم
- ۶.۱k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط