دوست داشتن اینجوریه که در حد توانت یکیو دوس داری و در حد
دوست داشتن اینجوریه که در حد توانت یکیو دوس داری و در حد توانت یه کارایی براش میکنی ولی عاشق شدن خیلی فرق داره، اینجوریه که بیشتر از حد توانت یکیو دوست داشته باشی حتی بعضی وقتا بیشتر از خودت و حاضری براش هرکاریو بکنی، حالا فکر کن عاشقِ یه آدم اشتباهی بشی اونموقع،کم کم از بین میری...
- ۱۲.۵k
- ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط