من ابان ماهی هستم. احساس میکنم کسی حالم رو درک نمیکنه. شن
من ابان ماهی هستم. احساس میکنم کسی حالم رو درک نمیکنه. شنونده خیلی, خوبی, برای دیگران هستم ولی وقتی خودم نیاز, به شنونده برای حرف هایم دارم. کسی نیست تا به حرفام گوش کنه. ظاهرم خیلی, شاد هس, ولی از درون داغونم
- ۳.۸k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط