#قشنگ

دیدگاه ها (۲)

تمامِ شهر تو را می‌خوانندتنها،من‌َم که تو را می‌نویسم.#

زخم تبرت مانده، ولی جای شکایت شادم که نگه داشته ام از تو نشا...

بيستون بود دلم... عشق چہ آورده سرش..!!ڪہ بہ ارڪَ بم ويراݧ ش...

براتون همچین عشقى آرزو میکنم .

یه قلب قشنگ از هزارتا صورت قشنگ هم قشنگ تره...💞🌼💖🕊🍃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط