ریدم تو این امتحانا اههههه دگ کمترمیام ویس بچه هادوستون د

ریدم تو این امتحانا اههههه دگ کمترمیام ویس بچه هادوستون دارم اودافظ
دیدگاه ها (۳)

:/ بیکارم بیککککارررر

#neda

پسرے ڪہ بآ ⑧ تآ دُختَر بآشہ شآہ پِسَرہ !اونوق دُختَرے ڪہ بآ ...

+ خوبـــــے؟- گنـــــد زدی به زندگیـــــمحالمو میپرسے؟ :)

بچه ها من دیگه نمیتونم بیام ویس خانواده متوجه شدن ویس دارم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط