سلامم، خوبین؟
سلامم، خوبین؟
خب، من وایبم رو عوض کردم، رنگ آبی اصن🛐 و رولم کسی هست که ازش بدم میاد و اگه عوضش کنم دیگه چانسا نیست- ارهدیگه
و صحبت اصلی، یه اسپویل ریزی میخوام براتون بکنم (هرکی میدونه بیاد بگه میکشمش) یه آلبوم داریم که توش ۴ تا آهنگه، یا فردا یا امروز میزارمش، البته دوتا از آهنگ هاش رو همین الان میزارم ☺️
خب دیگه حرفی نیست، خدافظظ 💘
خب، من وایبم رو عوض کردم، رنگ آبی اصن🛐 و رولم کسی هست که ازش بدم میاد و اگه عوضش کنم دیگه چانسا نیست- ارهدیگه
و صحبت اصلی، یه اسپویل ریزی میخوام براتون بکنم (هرکی میدونه بیاد بگه میکشمش) یه آلبوم داریم که توش ۴ تا آهنگه، یا فردا یا امروز میزارمش، البته دوتا از آهنگ هاش رو همین الان میزارم ☺️
خب دیگه حرفی نیست، خدافظظ 💘
- ۶.۵k
- ۱۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط