اشتبــاه از مـن بود

اشتبــاه از مـن بود

پــر رنــگ نـوشتـه بـودمـت

اما حالا بـــه سختــی پـاک میشــوی❤️
دیدگاه ها (۱)

چرا فراموش نمیشوی ..؟!هر وقت حالم خوب است به یاد تو می افتم ...

ڪســے رو نـــمــیــشــه بـــــ زور عـــااشــق ڪـردیــــ وقــ...

#تکست_خاص

#تکست_خاص

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط