وقتی می آیم و ترا در آن حجم وحشتناک تنهایی آن چهار دیواری
وقتی می آیم و ترا در آن حجم وحشتناک تنهایی آن چهار دیواری میبینم..خودم را فراموش میکنم..برایت زانو بغل میکنم و...و...
تمام وجودم را بیشتر و بیشتر فدایت میکنم..
آه میکشم با تمام وجودم برایت..دستهایم را مشت میکنم.محکم و محکم و محکمتر..تا بیشتر و بیشتر فدایت شوم..
وجودم ...دست هایت را میبوسم..تا نفس میکشم هستم.هستم.هستم.پا به پایت
تمام وجودم را بیشتر و بیشتر فدایت میکنم..
آه میکشم با تمام وجودم برایت..دستهایم را مشت میکنم.محکم و محکم و محکمتر..تا بیشتر و بیشتر فدایت شوم..
وجودم ...دست هایت را میبوسم..تا نفس میکشم هستم.هستم.هستم.پا به پایت
- ۹۵۸
- ۲۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط