بعد بقیه اسمش رو میزارن روانی و تیمارستانی بودن 😭

بعد بقیه اسمش رو میزارن روانی و تیمارستانی بودن 😭
ولی من اینم که هستم
دیدگاه ها (۶)

چقدر من

وایییییییی اشکم میادد

تایپم؟..مریضای تیمارستانی روانی مثله کای..🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط