خب سلام
خب سلام
بابت نبودم حدود دو ماه یا چمیدونم چند وقت معذرت میخوام
جدیدن یه مشکلاتی برام پیش اومده و وقت آزادم محدوده و اون رو هم برای استراحتم در نظر میگیرم.
خیلی کم میام ویسگون
و ممکنه خیلی ها به دلیل فعالیت کمم این پست رو نبینین
وظیفه دونستم این پست رو بزارم
سعی میکنم اینجا فعالیت داشته باشم.
بابت نبودم حدود دو ماه یا چمیدونم چند وقت معذرت میخوام
جدیدن یه مشکلاتی برام پیش اومده و وقت آزادم محدوده و اون رو هم برای استراحتم در نظر میگیرم.
خیلی کم میام ویسگون
و ممکنه خیلی ها به دلیل فعالیت کمم این پست رو نبینین
وظیفه دونستم این پست رو بزارم
سعی میکنم اینجا فعالیت داشته باشم.
- ۳۱۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط