گذشته،دیگه گذشته
گذشته،دیگه گذشته
ومن برای گذشته هیچ کاری نمیتوانم بکنم.
اگر شما تمامِ علم و علمای جهان را هم جمع کنید.
حتی نمی توانید لباسی را که دیشب در مهمانی پوشیده بودی
د را عوض کنید و یک لباس دیگر بپوشید.
تمام شد و رفت.
وقتی هیچ کس نمیتواند هیچ کاری برای گذشته بکند
چرا آدم باید در گذشته بماند؟
از گذشته باید آموخت ، نباید به آن آویخت.
گذشته برای آموزش است
نه برای سرزنش.
ومن برای گذشته هیچ کاری نمیتوانم بکنم.
اگر شما تمامِ علم و علمای جهان را هم جمع کنید.
حتی نمی توانید لباسی را که دیشب در مهمانی پوشیده بودی
د را عوض کنید و یک لباس دیگر بپوشید.
تمام شد و رفت.
وقتی هیچ کس نمیتواند هیچ کاری برای گذشته بکند
چرا آدم باید در گذشته بماند؟
از گذشته باید آموخت ، نباید به آن آویخت.
گذشته برای آموزش است
نه برای سرزنش.
- ۱.۴k
- ۰۵ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط