چه قرصی مصرف کرده اند اسکلها؟؟
چه قرصی مصرف کرده اند اسکلها؟؟
تا زانو در آبند.........
نشسته اند در مقابل غروب
چه چیری را بخاطر بیاورند!!
آیا کسی هست که شهادت دهد؟!
که ما در نگاتیوهای سوخته میخندیم........
تا زانو در آبند.........
نشسته اند در مقابل غروب
چه چیری را بخاطر بیاورند!!
آیا کسی هست که شهادت دهد؟!
که ما در نگاتیوهای سوخته میخندیم........
- ۲۰۶
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط