بچه ها من ی سوال دارم

بچه ها من ی سوال دارم
چرامن وقتی تو ویسگون میگردم مثلا به ی پروفایل نمیدونم امام زمان برخوردمیکنم یاعکس رهبرهامون میرم توپیجش میگم حتماالان ی توضیح واسه وضع مملکت دادن برم ببینم چی نوشته
میرم میبینم تمام دارن راجب حجاب زنان حرف میزنن بابا به شما چه؟

یعنی تمام مشکلات کشور با پوشش ما حل میشه؟
حجاب ما به شما چه ربطی داره الان؟
همین کارارو میکنن پدر مادرامون جوگیر میشن به ما بیچاره ها گیر میدن،بابا چقدر بگم،زندگی منه بدن منه منم حق دارم خب،حق دارم خودم انتخاب کنم چی بپوشم کجا برم
دیدگاه ها (۵)

ععه من...

سونیام باشه؟@cafune1

کاش فقط میتونستم یبار ببینمت...اون کی؟اون تویی فداتشم @cafun...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط