مرا از چشم هایم ببوس نه لب هایم
مرا از چشم هایم ببوس نه لب هایم
که عاشق تو شدن؛ کار چشم هایم بود ...!!
................................
شبتان با بخیر و آرامش ؛هم آغوش باد
درد و غم از دل و از سینه فراموش باد🙏
که عاشق تو شدن؛ کار چشم هایم بود ...!!
................................
شبتان با بخیر و آرامش ؛هم آغوش باد
درد و غم از دل و از سینه فراموش باد🙏
- ۱.۸k
- ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط