نبینم دیگه کسی به چشماش بنازه ^_^

نبینم دیگه کسی به چشماش بنازه ^_^
دیدگاه ها (۱۲)

خدا شاهده دیگه هیچی سر جای خودش نیست

خدا ازتون نگذرهکدومش فتوشاپه اخه؟ -_-

میره xD

_فیس بوک داری؟+نه_توییتر چی؟+نه_واتس آپ چی؟+نه_پس چی داری؟+ز...

دیگه نبینم گذارش کنید

کاش میشد از بویه تنت عطر بشه باهاش ساخت منو یاد تو بنازه 💔💔💔

دیگه نبینم منو شکار میکنین😼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط