😈 سربه سرم بزاری سر به تنت نمیزارم😈

😈 سربه سرم بزاری سر به تنت نمیزارم😈
دیدگاه ها (۱)

نظر بدید لطفا!!. پسرا😉

خنده بر لب زنم کس ندارد خم خویش را

بیکار بودم رفتم سربه سر روانشناس گذاشتم! خواستم بگم زیاد سرب...

نباید سر به سر من بزاری هرچیزی عواقبی داره (~ ̄³ ̄)~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط