رطب

رطب
دیدگاه ها (۳)

سوال پست:شیر با خرما یا رطب خوردی؟جواب خودم:اره خیلی خوبه

🎥 درسته هنوز کاخ سفیدو حسینیه نکردیم ولی کانادا رو کردیم خیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط