hastiasgri 73130036

دیدگاه ها (۰)

مذاکره=خیانتچراااا؟چون مذاکراتی که دوکشور (قطروپاکستان) هردو...

این صحبت‌های پزشکیان توهین به مقام معظم رهبری است. وقتی در ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط