تو خورشیدی،وسط تاریکی هام

تو خورشیدی،وسط تاریکی هام

#صبح_بخیرنفسم💋 ❤ 💋
دیدگاه ها (۱)

تنهایی فقط دونفریش خوبه اونم فقط با #تـو ❤ ❤

بهت‌نیازدارم‌مث قلبم‌ک‌به‌تپیدن‌نیازدارع💋 💋

میریزَم دور هَر چی دغدغس تآ برسم بِه یه آرامشِ نآب کنارت❤ ❤

تمومهِ حرفام اول آخرش با طُ تموم میشه😍 💋 😍

تاریکی های وجودت رو به رخ ما نکش ما اونقدر تو تاریکی بودیم ک...

حتا تو تاریکی....*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط