مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

سلام دوستان جان

سلام دوستان جان
التماس دعا ازهمتون دارم
امشب توی هیئت امام حسین برای همتون دعا کردم
میدونم خیلیا دیگه اعتقادی به این چیزا ندارن ولی من بادل شکسته ی خودم برای همتون چه اونایی که اعتقاد دارن چه اونایی که اعتقاد ندارن دعا کردم. امیدوارم همتون حاجت روا بشید. من بارها وبارها از آقام ابو الفضل جواب گرفتم وایمان دارم بازم حاجتمو میگیرم. حاجتم حاجتروایی همتون. 🙏🙏
برای نویز صدا ببخشید. میخواستم طبیعی باشه برای همین نویزشو نگرفتم
شبتون بخیر ✨🌜
دیدگاه ها (۱۶)

یاحسین🖤

"آرزو میڪنم یڪۍ باشه" ڪہ باهم اینجورے باشین:بہ هم شبیه!بہ هم...

یاحسین 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط