عکاسی sasan2017 27943740

دیدگاه ها (۱)

من که اصرار ندارم تو خودت مختاری...یا بمان... یا که نرو... ی...

‹ از ایں وحشٹ داشتم ڪه نڪند‌ آڈم بی هدفي ‌ׂ‌ باࡄ݅ـم ٰٰ بـهٔ ...

دلنوشته های من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط