𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @

  ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫✿ ͝ ͡𝆣ּ𝆤   ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫✿ ͝ ͡𝆣ּ𝆤   ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫✿ ͝ ͡𝆣ּ𝆤
‌🍥::خوشگلام من الان تو شرایطی نیستم که بتونم کاور ضبط کنم چون گلوم خیلی درد میکنه و حوصله هیچیزو ندارم و در گیر کارای ثبت نام هفتم و آزمون ام.پس فعلا آلبوم کلا کنسله تا یکی دو ماه دیگه.شاید یه ترک بدون آلبوم بدم ولی آلبوم و نمیتونم چون حالم خوب نیست.
دوستون دارم مراقب خودتون باشید بای بای🍥

      ͝ ͡𝆣ּ𝆤 ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͝ ͡𝆣ּ𝆤‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͝ ͡𝆣ּ𝆤‌‌ ✿ ‌‌𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͝ ͡𝆣ּ𝆤 𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫ ͡𝆣ּ𝆤𝆤𝆣͡ ͝ 𖫰۫
͝ 𝆣ּ
#فرشته_کوچک_ویپاپ
#𝖭𝗂𝗌𝖺
#𝗐𝗂𝗇︎𝗀︎𝗌
دیدگاه ها (۰)

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @   ‌...

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @   ‌...

𝖫𝗂̴𝗍𝗍𝗅︎𝖾 𝖭𝗂𝗌𝖺 🍥 ƿɾ𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗀︎𝗂𝗋࣪𝗅︎ @   ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط