مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مثل اینکه جین و جیهوپ هم به کنسرت رسیدن

مثل اینکه جین و جیهوپ هم به کنسرت رسیدن
به گزارش کي‌مدیا ؛ جین و هوسوك براي حمایت از یونگي به اخرین کنسرت 'd-day' اومدن
(خدایا کلون نشیم)
دیدگاه ها (۰)

به گفته ارمیا آیو و سای هم به کنسرت رفتن(کنسرت شروع شده)

میگن این صندلیا واسه اعضاست

لینکایی برای کنسرت https://www.youtube.com/live/IkRkPUrBBlw?...

صدای تهیونگ هم شنیده شده

بچه ها پیج قبلیم رو گزارش کردن و خبپیجم بسته شد 💔 ازتون میخو...

سطح اجتماعی بودنم..:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط