ما که

ما که
قسمتمون نشـــــد
ولی میگـــن
خیلی حسِ
قشنگیـــه
اینکـــه
سایه پدر مادرت رو سرت باشه...
دیدگاه ها (۱)

"هـــی,, روزگــــــار!!"به چـــــــــه میــخنـــــــــــدی؟"...

همه بگین لطفا:-|

#هنرمندان

فدای سرت اگهدلت رو شکستنفدای سرت اگر آنها خیلی چیز اندفدای س...

من لا حس ششمم خیلی کی ها رو حس کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط