سخته فراموش کردنت....

سخته فراموش کردنت....
دیدگاه ها (۴)

خوش بحالت...

برای مدتی میرم..👋 👋

فراموش کردنت ، مثلِ داشتنت محاله .

اونقدر غرق نگاه کردنت میشم که خودمو فراموش میکنم 🤍🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط