شده عایاااااااا؟؟؟؟

شده عایاااااااا؟؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

خیلی بده......

هیچوقت به تهش فکر نکنچون ممکنه برسی به غم ...ته زندگی به این...

واقعااااااا

پاييـــ🍁ـــزدختريست عاشق كه بعد از رفتنِ معشوقه اشبه دست باد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط