کاشکی بعضی روزها میشد دو تا استکان چایی ریخت، بعضی آدمهای
کاشکی بعضی روزها میشد دو تا استکان چایی ریخت، بعضی آدمهای مجازی رو از توهمین صفحه مجازی بیرون کشید و آوردشون پیش خودت و باهاشون درد دل کرد باهاشون حرف زد و رو شونه هاشون گریه کرد و بعد گذاشتشون سر جاشون که برگردن سر زندگیشون بعضی آدمها خیلی حیفن ...
- ۲.۹k
- ۰۴ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط