30MA:
30MA:
وقتی از ته دل بخندی...
وقتـی سپاسگذار آنچـه که
هست باشی..
وقتی برای شاد بودن نیاز به
بهانه نداشته باشی
آن زمان است که واقعا زندگی
می کنی...
وقتی از ته دل بخندی...
وقتـی سپاسگذار آنچـه که
هست باشی..
وقتی برای شاد بودن نیاز به
بهانه نداشته باشی
آن زمان است که واقعا زندگی
می کنی...
- ۸۸۹
- ۰۴ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط