هیچکَس واقعَن وُجود نَداشت

هیچکَس واقعَن وُجود نَداشت
دیدگاه ها (۱)

music is my life

بپرسین😛

هیچ وقت جا نزن همه روزا ی بد دارنخودتو جمع و جور کن و ب راهت...

عاشقانه

کاش یه روزهایی وجود داشتکه توش هیچکسحتی یه ذره هم غم نداشت.....

ذوقی داشتم برات که هیچکس اون ذوق رو نداشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط