:
:
درجه ای وحشتناک تر
و هولناک تر از
«نفهمی» هم وجود دارد؛
و آن " بدفهمی " است!!!
👤 الیور وندل
@cafegraam
درجه ای وحشتناک تر
و هولناک تر از
«نفهمی» هم وجود دارد؛
و آن " بدفهمی " است!!!
👤 الیور وندل
@cafegraam
- ۷۹۳
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط