غصه نخور که کسی دوستت نداره،

غصه نخور که کسی دوستت نداره،
هیچکس تو این دنیا هیچکس رو دوس نداره مگه اینکه نفعی داشته باشه براش
.
.
دیدگاه ها (۲)

دوستش دارم، دوستم داردو اینعاشقانه ترینداستان کوتاه دنیا است...

تگ کن❤ ❤ ❤ .این روزها که کمبود رفاقت داریم،تو رفیق خوبی ماند...

⊹ تو این دنیا هیچکس جایی که باید باشه نیست.ֹ ִ ˖࣪

هیچکس قاتل خودش رو دوس نداره جز یه ماشین باز🇫🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط