چرا من احساس میکنم آون سیاهیای جلو سینش فیلتره؟؟

چرا من احساس میکنم آون سیاهیای جلو سینش فیلتره؟؟
دیدگاه ها (۰)

من مرگ....

فقط منم احساس میکنم تهیونگ اون پشت موهاشو رنگ کردهههه

احساس میکنم پروف خوب نیس اگه اوکی نیس بگین اون یکیو بزارمادی...

طنز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط