ﺗﻤﺎﻡ ﺩﯾﺸﺐ ﺭﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ

ﺗﻤﺎﻡ ﺩﯾﺸﺐ ﺭﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ
ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ، ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎ، ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎ
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎ، ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ...
ﺗﻤﺎﻡ ﺩﯾﺸﺐ ﺭﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺑﺎﺷﺪ
دیدگاه ها (۳)

خداجونم....میشه دیگه نباشم؟!

برج نامسان.... سئول

من اونیم که سایه هم نداشت ...

` We are triple s `

اﻧﮕﺸﺘﻬﺎﯼ ﺩﺳﺘﻤﺎﻥ ﯾﮑﯽ ﮐﻮﭼﮏ ، ﯾﮑﯽ ﺑﺰﺭﮒ، ﯾﮑﯽ ﺑﻠﻨﺪ، ﯾﮑﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩﯾﮑﯽ...

اﻧﮕﺸﺘﻬﺎﯼ ﺩﺳﺘﻤﺎﻥ ﯾﮑﯽ ﮐﻮﭼﮏ ، ﯾﮑﯽ ﺑﺰﺭﮒ، ﯾﮑﯽ ﺑﻠﻨﺪ،  ﯾﮑﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩﯾﮑﯽ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط