خداوندا

خداوندا
ما را ببخش بخاطر همه درهایی ک زدیم،و هیچکدام خانه تو نبود
تو ک آسمانی را میگریانی تا گلی را بخندانی
ما را بخندان بی آنکه کسی را بگریانی
با تمام وجود گناه کردیم
اما ن نعمتهایت را از ما گرفتی
و ن گناهانمان را فاش کردی
تو،بنگر اگر طاعتش کنیم چ میکند
زنده یاد شریعتی
دیدگاه ها (۵)

دقت کردید

^_^

دختر که باشی اولین عشقت باباته والسلااااام~_^

پسر به دختر : من پدرم پیره و 92 سالشه و به همین زودی ها میمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط