فقط میتونم بگم شاهکاره! ×_______×

فقط میتونم بگم شاهکاره! ×_______×
دیدگاه ها (۱)

چرا آخه اینقدر جیگرررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم با اینکه ادیته (شایدم فن آرته) بازم خیلی جیگر و خفنهههه...

لب لب لب لب از همه رنگ لباتو با چی میشوری؟ با شامپو گلرنگ خخ...

با اینکه ادیته ولی دوسش دارم!خفنه.....!

درباره ی کشور فرانسه

ادیتم میتونم بگم ریدم

فقط میتونم بگم پشمامم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط