بغلم کن...

بغلم کن...
که آدمیزاد ...
باید دلش به چیزی گرم باشد.
دیدگاه ها (۲)

پنجشنبه خودش دلگیر است #بیچاره_دلی_که در نگاهی گیر است

تا حالا شده برای مردن خودت گریه کنی؟بشینی یه گوشه فکر کنی بگ...

صبح بهانه است من برای آغوش تو بیدار میشوم...

بغلم کن:)

بغلم کن (:

بغلم کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط