ما هیچوخت نمیبازیم...

ما هیچوخت نمیبازیم...
هیچوخت پرسپولیس و تنها نمیزاریم...
هیچوخت بدبازی نمیکنیم...
هیچوخت ناامید نمیشیم...
فقط بعضی اوقات خســـته میشیم...✌
@رد
دیدگاه ها (۲)

غصه به غصه هات اضاف میشهوختی میبینی تاره های سفید به موهاشاض...

بـا نداشتنت کنار میام...🌟 با نبودنت نمیتونم...@علی-کریمی-مای...

تو به هر راهــی بریمن ادامه میدهم...👑

سلطــان تویی✌ شیــر اداتو در میاره...👑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط