پریروزا با مامانم رفته بودیم بیرون. تو راه برگشت تو چراغ
پریروزا با مامانم رفته بودیم بیرون. تو راه برگشت تو چراغ قرمز گیر کرده بودیم،پنجره ها هم باز،تو حال و هوای خودم بودم که دیدم صدای ته ته میاد!!!یکم که دقت کردم دیدم اهنگ fake love پلی شده!!!حالا من مونده بودم این صدا از کجا میاد!! سرمو یکم به سمت چپ حرکت دادم،دیدم یه پسر جوون ۲۴_۲۵ ساله با یه قیافه ی سوپر دپرس پشت یه ۲۰۶ هاچ بک نشسته!!!! هیچی دیگه نهایت انرژیمو گذاشتم تا خونسردیمو حفظ کنم و کار غیر منتظره ای انجام ندم!!!!! تهشم ازمون جلو زد رفت!!! میخواستم گریه کنم !!!!!!'
- ۵.۰k
- ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط