این روزها و شب ها میترسم بخوابم..میترسم بخوابم و عقربه ها
این روزها و شب ها میترسم بخوابم..میترسم بخوابم و عقربه های ساعت چشم مرا دور ببینند و به خواب بروند.و روز دیدنت عقبتر بیفتد..کلا روزهای که نیستی با عقربه ها مشکل دارم خیلی اهسته قدم بر میدارند..نه اصلا سر لج دارند,چون وقتی پیشمی با هم مسابقه دارند..
اصلا لعنت به زمان کاش پیشم که بودی برای همیشه زمان سکته میکرد و میمرد..
دختر تو ماه منی ...ماه من..
اصلا لعنت به زمان کاش پیشم که بودی برای همیشه زمان سکته میکرد و میمرد..
دختر تو ماه منی ...ماه من..
- ۲.۰k
- ۲۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط