کاش منم یکی داشتم واقعا منومیخواست ودیگه هیچکس واسش مهم ن

کاش منم یکی داشتم واقعا منومیخواست ودیگه هیچکس واسش مهم نبودکاش...
دیدگاه ها (۱)

نمیخوام زغال قلیونت باشم تا برات بسوزم.. نمیخوام توتون قلیون...

بله اگه عشقت واقعی باشه این کارومیکنی تاآخرش هستی.

عشق

توقلبم♡f♡

تولدم مبارک 26 / 3

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط